Givande

KOLLEKT OCH GÅVOR

Församlingens arbete finansieras helt och hållet av kollekter och gåvor. Vi är helt beroende av ditt och andras stöd. Alla gåvor, både större och mindre, tas emot med stor tacksamhet!
Du kan swisha din gåva till församlingens Swish-nummer: 123 521 76 90. Du kan också göra insättning till församlingens bankgiro: 5686-2048.

GIVARTJÄNST

Pröva också tanken på att bli en fast månadsgivare till församlingens GIVARTJÄNST. Givartjänsten är församlingens särskilda konto, där alla insamlade medel oavkortat går till att avlöna Guds ords förkunnare i församlingen. Det finns ett direkt samband mellan ditt givande och möjligheten att höra Guds ords förkunnelse i vår församling. Genom regelbundet givande till Givartjänsten är du med i tjänst för att Guds ord ska bli förkunnat.
Hur går det till att bli månadsgivare till Givartjänsten? Du skapar en automatisk månadsöverföring från ditt bankkonto till Givartjänstens konto. Det kan du göra direkt i din internetbank eller genom att anmäla det på ditt bankkontor. Det är inte svårare än så. Du förbinder dig inte till något. Närsomhelst kan du ändra eller avsluta ditt givande.
Givartjänstens konto i Swedbank: 8420-2, 943 527 092-2
Gud älskar en glad givare! Be att Herren välsignar ditt givande enligt sitt löfte i Malaki 3:10. ”Pröva mig nu i detta, säger HERREN Sebaot, om jag inte kommer att öppna för er himlens fönster och låta välsignelse strömma ut över er i rikt mått”.